Oproep aan wereldreizigers met het hart op de juiste plek

Ben jij wereldreiziger en heb je het goed met de wereld voor? Lees dan verder over een indrukwekkend experiment.

Bijna een jaar reist er een tientje door de wereld. Telkens in andere handen. Susanne ging ermee van Den Haag naar Corsica en gaf het door aan Kelly. Kelly passte het door aan Nadja, en zo ging het verder. Inmiddels heeft het 5 continenten bezocht en 2 wereldwonderen. Op dit moment is het in Cairo en binnenkort vliegt Ester ermee naar Londen.
Deze fantastische reis heet “Tientje de wereld rond”.

***Wat is Tientje de wereld rond?
***Tientje de wereld rond is een estafette-wereldreis waarbij het 10 eurobiljet met serienummer P01711077472 het estafettestokje is. Telkens is het tientje dus in handen van een andere reiziger. Ook in jouw handen als je meedoet.
Je schrijft over jouw reis met het tientje op het reisblog Waarbenjij.nu.

***Maar hoe moet het nu verder?
***Nu de eerste reizigers de moeilijke eerste etappes er op hebben zitten roep ik de echte wereldreizigers op zich er mee te bemoeien. Het blijkt namelijk dat het tientje vaak naar Nederland terugkeert in plaats van een echte route door de wereld reist. Ik denk dat jullie dat wel voor elkaar kunnen krijgen, al was het alleen al omdat jullie langer onderweg zijn en op meer plaatsen komen.
Maar in de eerste plaats hoor ik graag jouw mening. Vind jij het leuk om aan zoiets mee te doen als teken van verbondenheid met andere wereldreizigers? Of vind je dit onzin en wil je je eigen plan trekken en niks met andere wereldreizigers te maken hebben? Of heb je hele andere creatieve ideeën?

Laat het ajb weten!

***Meedoen aan Tientje de wereld rond
***Spreekt Tientje de wereld rond je aan wordt dan lid van de Hyve.
Wereldreiziger? Ga naar Waarbenjij.nu om het tientje op te pikken.
Tientje de wereld rond volgen? Dat kan via Waarbenjij.nu, Hyves en Twitter.

Ik ben benieuwd naar je mening,

Peter