Openbaar Vervoer Vanaf Milas Airport

Dag allemaal,

Met Neckermann in ‘dolle donderdagenactie’ een supergoedkoop vliegticket kunnen boeken naar Bodrum, ga daar een vriend bezoeken vanaf 30 augustus.
Probleem is dat hij pas 1 of 2 dagen later arriveert.
Ik zoek tips voor vervoer van de luchthaven milas naar bodrum centrum. Ben met valies. Gehoord dat taxi zeer duur is. Kan ik vanaf luchthaven naar bus ? Ver stappen ? Kan iemand zijn eigen ervaring meedelen ?
Verder zou ik van thuis uit een hotelovernachting voor 1 nacht graag nu al boeken maar weet echt niet hoe ik dat kan doen. Alleszins niet via de reisbureaus, zijn altijd volledige formules voor minstens een week.
Heeft iemand een interessante tip ?
Bedankt :ph34r:

Hallo Veerle,

nee, het valt niet mee om weg te komen van het vliegveld Bodrum. Er staan alleen taxi’s, tenzij je met Turkish airlines vliegt, die hebben wel busvervoer naar Bodrum. Vrienden van mij hebben zich eens door een taxi af laten zetten in Güvercinlik en zijn van daaruit met het openbaar vervoer verder gereisd.
Maar kent je vriend niemand in Bodrum die je af kan halen ? Dat gebeurt ook volop; particulieren met auto die de transfer voor een lagere dan de taxiprijs doen. Echt goedkoop is dit waarschijnlijk niet want de benzineprijzen zijn ook in Turkije enorm gestegen.
Er zijn ook mensen die proberen mee te reizen met de reisorganisatie-bussen. Je geeft dan de hostess en/of chauffeur dan een goeie fooi. Tja, waarom niet ?

Veel succes en plezier in Bodrum.

************************** edit: modbreak*********************

Dit onderwerp is nu gesloten. Alle informatie en transfer oproepen kunnen geplaats worden in het algemene topic

Oproep: Transfer luchthaven- vakantiebestemming