Op zoek naar vrijwilligers in Ghana/Accra

Beste mensen,

mijn naam is Wendy en ik ben op zoek naar vrijwilligers die werk willen verrichtten in Ghana-Afrika.
Mijn moeder heeft een basisschool waar wij vrijwillers voor nodig hebben. Zelf ben ik pas 2jr geleden hier naartoe verhuist en het bevalt mij prima.
We hebben accomodatie dus laat snel wat van je horen.

Groetjes Wendy

Hallo Wendy,

Kun je wat meer vertellen over de vrijwilligers die jullie zoeken? Gaat het om leerkrachten, en zoja, moeten die gediplomeerd zijn? Hebben jullie ook op ander gebied vrijwilligers nodig?

groetjes Joan

Dag Joan,
We zoeken leerkrachten maar als ze niet gediplomeerd zijn dan is dat niet erg. Lesgeven aan kinderen vanaf 1-5jr.
Dit is onze website: http://www.gracedewschool.getafricaonline.com/home.

Op dit moment hebben we alleen maar leerkrachten nodig.

Groetjes

Beste ladiew,

Deze zomer ben ik in ghana, helaas blijf ik niet voor lang dus echt vrijwilligerswerk kan ik niet doen.
Wel zou ik graag een kijkje willen nemen en wellicht een aantal dagen assisteren. Ben van plan om
het jaar erop wel voor een lange periode in Ghana te zijn en dan kan ik ook langer blijven om daadwerkelijk aan de slag te gaan.

Is de school in juli/aug open?

Dag Amz,
wat leuk dat je komt maar helaas zijn we gesloten rond die tijd. Wat kom je in de zomer doen?

• Updated - - -

Dag Amz,
wat leuk dat je komt maar helaas zijn we gesloten rond die tijd. Wat kom je in de zomer doen?

Dag Amz,

DAg Amz,
ik sprak net met mijn moeder en we zijn open in juli/aug. Ik weet niet of je nog wilt assisteren.