Oostenrijk

Heeft iemand meer informatie over wonen en werken in Oostenrijk. Meer bepaald inTirol richting Reutte.
Ik zou er werken als verpleegkundige en mijn dochter zou naar de laatste Stuffe van de Volksschulle gaan.
Seppaliena:

Hoi Seppaliena,
Welkom op wereldwijzer,
Nou ik las in je berichtje dat je als verpleegkundige werk zoekt in Oostenrijk.
Vacatures in Oostenrijk vind je in de weekendedities van de lokale kranten, via de Oostenrijkse dienst voor werkgelegenheid (Arbeitsmarktservice of AMS), via selectiekantoren of het internet. Onderschat ook de kracht van het netwerken niet. Vertel je vrienden, familie en buren dat je op zoek bent naar een job, en probeer vooral ter plaatse zoveel mogelijk contacten te leggen.
Heb je een vacature gezien die je bevalt, neem dan eerst contact op met je potentiële werkgever voor je een CV verstuurt. Zo weet je zeker dat de job nog steeds beschikbaar is.
In de zorgsector zijn er verschillende vacatures, vooral in de omgeving van de hoofdstad Wenen.
Je kan je ook informeren op de links die hieronder staan.
Website van de Oostenrijkse dienst voor werkgelegenheid (AMS)

Een job zoeken in Oostenrijk
www.stepstone.at
Informatie over werken en ondernemen in Oostenrijk

Nou wens je nog veel suc6 met het vinden van een baan in Oostenrijk,Seppaliena!!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van het landschap in Oostenrijk.

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmJbOV6NTJ9aQJR1rpznOcHZTHoBg3Ogb5wh5273WW7mIZXkIH

groet,georgessiam.