Oordopjes te koop (goedkoop!)

Vind jij oordopjes ook altijd buiten proporties duur??? Maar wil je ze toch mee op reis om lekker te kunnen slapen in het vliegtuig of op een slaapzaal?
Ik ook! Daarom ben ik eens op onderzoek uit gegaan of het niet goedkoper kan. Bij de HEMA kosten 3 paar oordopjes €3,25. Bij buitensportzaken vragen ze voor 3 paar oordopjes van het merk Eagle Creek €7,95. Bij de apotheek kost een doosje met 6 paar €5,-

Ik heb een MEGA GROTE verpakking oordopjes kunnen kopen voor een leuk bedrag. Ik zit nu dus met 200 paar oordopjes en wil die best met jullie delen.

In de aanbieding:
5 paar oordopjes voor € 2,50
10 paar oordopjes voor € 3,50.
15 paar oordopjes voor € 5,00
20 paar oordopjes voor € 6,00

De oordopjes zijn in allerlei gekke kleurtjes (zie foto). Ze zijn per paar verpakt in een cellofaantje.
Ik ben trouwens gewoon een reiziger die medereizigers eenmalig aan goedkope oordopjes wil helpen. Er is hier niets commercieels aan. Mocht ik ze ooit allemaal verkocht krijgen dan “verdien” ik met deze hele actie €6. (het is waarschijnlijker dat ik met de helft blijf zitten…haha)
De prijzen zijn inclusief verzendkosten (ook voor België). Laat me weten hoeveel je er wilt hebben.

busted :slight_smile:

zara

nee hoor, spreiding :wink:
nog dopjes nodig???