Ik ben een 24-jarig reislustig typetje :)… afgelopen september 3 weken wezen backpacken in Peru,… maar lijkt alweer veel te lang geleden! …daarom zou ik graag begin december nog eventjes (1 a 2 wkn.) weg uit Nederland willen. Ik zat zelf te denken aan een zonbestemming waar ook nog wat te zien/doen is zoals bijvoorbeeld Egypte of Mexico… maar als de :zon: er maar schijnt en de temperatuur warm is , ben ik al gauw erg happy
Iemand interesse om ook nog eventjes uit donker Nederland te escapen?!:unibrow:… Let me know!
één ding: Heeeeeeel graag!! Heb zware zon-behoefte, wil even ontsnappen aan de Nederlandse regen-sleur. Zat ook al te denken over een weekje Egypte ofzo, maar sta zeker open voor andere zonnige bestemmingen!
Ik ben vrouw, 24 jaar, wonend in Groningen (maar geen echte ouderwetse stadjer…) en ik werk in het ziekenhuis. Ik heb nog veel vakantieuren over, waar ik graag nog even gebruik van wil maken!
Ik ben Noël, 34jaar en woon in België (Zonhoven). Ik heb van 17 tem 31december verlof en wil ook wel naar een leuke en zonnige bestemming. Je/jullie mag/mogen me altijd contacteren en dan kunnen we zien of we het met mekaar kunnen vinden alvorens een reis te boeken, ok?
Alvast groetjes en misschien tot…