Ook zin om de Sahara te ontdekken in februari-maart 2013?

Veel mensen denken dat de woestijn één grote zandbank is, maar niets is minder waar. Ga mee en laat je eens verrassen door de afwisseling die de woestijnte bieden heeft.

Van 23 februari t/m 7 maart 2013 organiseer ik een 13-daagse WANDELTREKTOCHT MET KAMELEN DOOR DE SAHARA. Met bagagevervoer, overnachtingen in Marrakech en de Vallée du Draa en zo mogelijk bezoek aan de kasbah Aït ben Haddou…

Ik organiseer deze reis samen met Mohamed, een professionele en geregistreerde Marokkaanse gids.

We lopen door eindeloze vlaktes, kamperen in de zandduinen, slapen onder een hemel vol sterren… genieten van een vuur, het ritme van kamelen en van de muziek van onze Marokkaanse begeleiders…

Februari/maart vind ik altijd een prettige tijd om in de woestijn te zijn. De dagen zijn al weer langer en de avonden en nachten minder koud… heerlijk ontspannen… en heerlijk om na het wandelen en 's-avonds nog lekker buiten te zitten.

Meer info: je kan een pmtje sturen indien je geïnteresseerd bent !

Hartelijke groet,
Bea Mulder

NB: in het voorjaar en de zomer organiseer wandelreizen door de bergen

Er zijn aanmeldingen voor deze reis. Wil je mee… of meer informatie: Meer info: je kan een pmtje sturen indien je geïnteresseerd bent !