Ook even voorstellen

Hallo!

Ik ben Melanie en binnenkort ga ik met mijn vriend en dochter naar Bali. (Ze wordt tijdens de reis 4)
De route is al uitgestippeld en nu ben ik vooral op zoek naar leuke en mooie dingen om te gaan doen tijdens het verblijf per dorp/stad. We hebben 3x een transfer met chauffeur dus kunnen op die dagen sowieso alle kanten op en ik zoek dus stops voor onderweg.

Eerder zijn we met z’n 2en naar Peru geweest en hebben een zeilreis rondom de kleine eilandjes van Griekenland gemaakt.
Nog langer terug heb ik 3 grote rondreizen met mijn ouders door het westen van Amerika gemaakt. (Zij gaan nog bijna elk jaar terug naar hun 2de moederland :wink: www.ontdek-amerika.nl )

Ik hoop hier weer een hoop leuke bestemmingen te kunnen vinden voor onze komende reis… en vast ook ons (al lange) wenslijstje voor latere reizen aan te vullen :slight_smile:

Groetjes!

Welkom op Wereldwijzer! :slight_smile:

Kijk gerust eens rond in de verschillende landenfora, hopelijk doe je hier dan wat inspiratie op.
Jullie hebben in ieder geval al een prachtige reis in het vooruitzicht! Voor vragen en tips met betrekking tot Bali, kunnen je terecht in het Bali Reiscafé.

Alvast veel plezier en een mooie reis toegewenst.