Onderzoek: Reisinspiratie opdoen

Goedemiddag,

Mijn naam is Eric Pronk en ik ben een vierdejaars CMD (communicatie & multimediadesign) student en ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeerproject. Ik ben bezig met het bedenken en ontwerpen van een toepassing die helpt reizigers te inspireren voor een vakantiebestemming, in de beginfase als ze deze nog niet gekozen hebben. Hoe kunnen we potentiële reizigers inspireren voor vakantiebestemmingen?

Voor ik echt aan de slag kan heb ik jullie hulp nodig voor mijn onderzoek. Ik heb een aantal vragen opgesteld en zou het zeer op prijs stellen als jullie ze in willen vullen. De resultaten ga ik gebruiken als onderbouwing van het uiteindelijke concept in mijn scriptie.

Als er vragen over mijn onderzoek zijn, ben ik te bereiken op ericpronk@live.nl. Hartelijk bedankt! >>>

1. De laatste reis die u hebt geboekt; Hoe bent u bij de uiteindelijke bestemming terecht gekomen?

2. Wat waren de belangrijkste factoren die meespeelden in het uiteindelijk besluiten tot deze reisbestemming? (Denk aan bijvoorbeeld: Cultuur, natuur, klimaat etc.)

3. Waardoor laat u zich inspireren voor nieuwe bestemmingen?

4. Wat doet die inspiratie met u op dat moment?

5. Als de bestemming gekozen is, wat zijn dan de volgende stappen die u neemt in het boekingsproces?

6. Wat zijn voor u belangrijke factoren die meespelen bij het kiezen en afwegen van verschillende hotels, campings of lodges etc?

Niemand?