Onderzoek in BA. Wie wil mijn vragenlijst invullen?

Hoi allemaal,

Ik verblijf nu al een paar maanden in Buenos Aires en ben bezig met een onderzoek voor mijn studie. Samen met een collega heb ik een korte vragenlijst opgesteld die bestemd is voor mensen die nu in Buenos Aires zijn, liefst voor langere tijd.

Zouden jullie ons alsjeblieft willen helpen? Het invullen van de vragenlijst duurt nog geen 5 minuten.
Hier is de link:

http://www.thesistools.com/?id=132628

Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp! Het wordt erg gewaardeerd… :slight_smile:

Hallo viajera, ik weet niet of het al storm heeft gelopen maar voor het geval dat het tegenvalt zou t kunnen zijn dat anderen ook al slechte ervaringen op dit gebied hebben gehad.
Nee ik bied me dus niet aan. En eigenlijk wil ik je niet over één kam scheren met mijn - enkel- slechte ervaringen op dit gebied maar wil je een gunst vragen. In de trend van opvoeding van de internetgeneratie… .:tssk: Ik heb in t verleden diverse vragenlijsten ingevuld, ook voor afstudeerprojecten en de meesten namen vaak heel wat meer dan 5 minuten in beslag. Van geen enkel heb ik zelfs een minimaal dank je wel ontvangen. Daarom pas ik nu voor zulke bijdrages. Jij lijdt door het gebrek aan opvoeding van anderen want jij zou t waarschijnlijk wel doen,het zou in elk geval fijn zijn voor degenen die wel de moeite gaan nemen en zodoende het vaker zullen doen om anderen te helpen. Maken we met zijn allen de wereld wat warmer en persoonlijker.
Veel succes met jullie afstudeerproject!

Bedankt voor de reactie. Ik begrijp het heel goed! Ik heb ook veel slechte ervaringen met vragenlijsten en ze duren inderdaad vaak erg lang.
Begrijpelijk dat veel mensen er geen zin in hebben. Het is alleen vrij moeilijk om bepaalde doelgroepen te bereiken en via Internet gaat het dan toch net iets makkelijker. Gelukkig zijn er al veel mensen die toch even de moeite hebben genomen om mijn vragenlijst (die werkelijk waar nog geen 5 minuten duurt) in te vullen. Daar ben ik ze ook zeer dankbaar voor. Ik begrijp het ook volkomen als er mensen zijn die geen zin hebben om mee te werken, dus no worries! Nogmaals bedankt voor de reactie, dat stel ik zeer op prijs. Het is altijd interessant om te weten hoe anderen er over denken :slight_smile:

OK, gelukkig dat je reacties hebt gehad.
Veel succes!

Ach, ik doe eigenlijk nooit mee aan dit soort dingen, maar deze wilde ik dan wel even invullen omdat het voor je studie zou zijn (hoewel ik in Bariloche woon en niet in Buenos Aires). Na het invullen bekroop mij echter het gevoel dat het hier niet zozeer om een onderzoek voor studie zou gaan, dan wel voor een verkapt marktonderzoek…

Bedankt voor het invullen.
Ik doe inderdaad een soort marktonderzoek naar de interesse in zo’n kortingskaart, maar het is wel voor mijn studie! :slight_smile:

viajera

aangezien ik binnen enkele maanden voor langere tijd (ik denk een jaar of zo) afzak naar Argentinië groeit mn interesse naar dit land quasi dagelijks …

ik zou het dan ook bijzonder interessant vinden om ergens de resultaten van je onderzoek (online ?) te kunnen lezen

greetz from the tropIX