Ik zou graag dit jaar olijven willen plukken in Griekenland. Maar ik heb nog geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken. Ik ben op zoek naar wat internetsites en informatie over het werk en adressen om dit te doen. Ik ben ook op zoek naar druivenplukken in verschillende landen.
Alvast bedankt.
groetjes Daniella
Hallo Daniela,
Wat is je bedoeling precies? Gewoon een paar dagen olijven plukken om te kijken hoe dat proces gaat, of is het de bedoeling dat je er geld mee verdient?
Wellicht kan ik je verder helpen, dus laat het even weten.
Hallo,
Dank u wel voor u snelle reactie. Ik ben erg geintresseerd naar het proces. Ik zou graag tegen kost en inwoning willen verblijven bij de boer en meehelpen met het plukken en het verwerken van de olijven. Ik zou graag betaald worden maar is geen voorwaarde.
Hoi Daniella,
Houd er rekening mee dat de oogst van de olijven ergens in november begint en meestal duurt tot de maand maart. Dus in de winter, betekent dat je niet meer per charter naar Griekenland kan vliegen maar met bijv. Olympic Airlines.
Verdiensten zijn niet zo hoog hoor, ik heb het weleens een paar dagen gedaan en kreeg toen 30 euro per dag. Maar wel een leuke ervaring
succes
Waar heb je dat toen gedaan? Het seizoen spreekt me juist aan omdat het dan rustig zal zijn in Griekenland. 30 euro per dag is goed genoeg. Het lijkt me vooral een leuke ervaring. bij die 30 euro kreeg je ook kost en inwoning??
Heb dit op Kreta gedaan, ik woon er. En nee, geen kost en inwoning