OKTOBER AUSTRALIE WHV 1of2 jaar daarna verder Newzealand?asie?wie weet.. Wie Gaat Er Mee!!

Hoi Hoest allemaal…?
**
WIE BEN IK & WIE NOG MEER:**
mijn naam is shaun(26) van nature ben ik nog al een diepe denker sociaal maar kan ook zeker prettig gestoord zijn en warm hartig
ik hou van mensen met een open denkwijze… mensen die van nieuwe ervaringen houden leuk weten te socializen en niet in hokjes denken…
wat mij bezighoud is natuur zee hiken sporten waar onder kiteboarden wakeboarden ik wil gaan duiken en doe ook aan snowboarden voor al deze sporten wil ik allong the way wat gaan ondervinden en certificaten gaan behalen…
mijn motto is everything happens for a reason aangezien ik wel overal een stukje wijsheid uit haal om zo mezelf/andere wijzer en meer begripvoller te maken naar andere en ons zelf
ik heb al wat gepost op forums en er zijn al wat mensen waarmee ik zal reizen een dame(chiara)(25) en 2 heren(mark/jens)(24) ook is daar al iemand die we later ontmoeten(germain)(26)
(maar voel je je alleen en 1 met de woorden die ik hier schrijf voel je dan vrij om wat te sturen)

WANNEER WEG EN WAAR HEEN:
in oktober(midden/eind) vertrekken we naar Australië over het algemeen gaan we veel werken in de natuur landbouw… eilanden zo min mogelijk in de steden maar wat moet dat moet we beginnen in south Australië/islands veel werken dan naar victoria/tasmania (gipsland en meer) 2e whv dan naar boven new south wales waar kamperen perfect is dan QUEENSLAND/fraser island Beach life en dan north Australië Naar de jungles lukt het niet in 1 jaar hebben we nog altijd het 2e jaar
ik heb al veel opgezocht en al beetje lopen plannen al kan alles ook zo veranderen haha

HOE TE REIZEN EN WAT TE DOEN
we zullen veel gaan kamperen door middel van HAMMOCKS het moeilijke leven in duiken waar je je zelf gaat ontdekken en van de omgeving probeert te leren ook gaan we Hiken waar het kan zelf eten vangen bijv door te vissen… los hier van haha gaan we natuurlijk ook gewoon feesten steden bezoeken enzenz (maar dan heb je een beeld van hoe de groep deels denkt)
een ieder in de groep heeft zo zijn eigen pad maar door dit soort berichten probeer ik wel een eenheid in onze denkwijze te creëren
dus wil je ergens heen wil je wat doen wat zien ben je vrij om dat voor te stellen of te gaan ondernemen
hoe we gaan reizen denk met bus pas maar wie weet nemen we wel een caravan of 2 als we zien dat het echt… niet te doen is haha

dus lijkt het je leuk om met mij en eventueel ons 3 jou avontuur te delen en er op uit te trekken nieuwe vrienden te maken te sporten en lessen te leren de weg kwijt te raken te feesten hiken/survivallen te verbranden en te sjansen of je nou in oktober gaat of later/eerder stuur dan even een berichtje naar deze man.!