niet meer van toepassing
Hey Thijs.
Ik wil zelf voor een week naar Bangkok en dan door naar Melbourne, en wel vanaf eind oktober. Misschien kunnen we Bangkok samen bekijken? Ik ben een studente aan de UvA van 23 jaar oud, ga er een jaar tussenuit om een tijdje in Australie te kunnen wonen bij vriend. Maar daarvoor wil ik ‘ff’ langs Bangkok dus als je geinteresseerd bent om een start met mij te maken, let me know!
Groetjes,
Edith
[EMAIL=“evmunster@gmail.com”]evmunster@gmail.com
Heej Edith,
Thailand ben ik zelf al 2 keer geweest dus heb het meeste ook al gezien, ik wilde dan ook niet te lang in thailand blijven enkel een paar dagen bangkok, chiang mai en wat eilanden meepakken. Ik hou je bericht in mijn achterhoofd, bedankt voor je reactie.
greets
He Thijs, wanneer ben je precies in Bangkok>???
ik ben er op 25 september en ga dan aan mijn reis beginnen. het lijkt me leuk om dan iemand in Bangkok te ontmoeten die de stad al een beetje kent. Want ik ben alleen en onervaren backpacker!!! maar wel superenthousiastnatuurlijk!!
21, Utrecht groetjes, Froukje!
Afgelopen weken ben ik volop bezig geweest en mijn reis isredelijk helder nu.
Ik begin 5 Oktober vanaf Hong Kong, van daaruit ga ik door naar Tibet dan naar Bejing vanaf daar een stuk transsibirie expres. Dan door naar Vietnam, Laos, Cambodja, Indonesie (bali), Thailand. De bedoeling is om rond half december nog een binnenlandse vlucht te pakken naar Koh Pragnan i.v.m. de wereldberoemde full-moon party’s + oud & nieuw feesten.
Ik vlieg 5 April weer naar huis.
Hej Froukje,
25 Sept dan ben ik nog niet in Thailand, dat zal eerder in januari/februari worden.
greets
De Trans Siberië Express gaat van Moskou tot Vladivostok (of andersom). Is volgens mij niet heel erg in de buurt van Viëtnam, etc :slywink:
Maar veel plezier iig