November 2010 naar Marokko?

Heey allemaal! :vak02:

Ik ben een 23 jarige spontane meid die nog op zoek is naar reispartner(s) voor een vakantie. Zon - Zee - Zwembad (mm ben niet zo van het strand)
Aangezien ik met me werk zit heb ik niet heel veel keuzes meer… Eventueel van 22 november - 17 december, Het liefst zou ik dan iets van 11 dgn gaan… in een All-in hotel

Ik ben pas terug van een fantastisch hotel (in Juli) en zou enorm graag terug gaan. Het gaat hier om het hotel Ramada Les Almohades… Het is een vrij groot hotel. De kamers zijn vrij ruim en worden elke dag netjes schoon gemaakt, Zwembad, Dicht bij het strand, lekker eten en een superleuk en gezellig animatieteam. Ik vond ze totaal niet opdringerig maar doen leuke activiteiten en geven zeer goede shows. Verder is er elke dag bij het zwembad goede muziek te horen… Ook altijd wel gezellig! Disco in het hotel met goede muziek…

Ik zou het leuk vinden om met iemand of een groepje mensen ernaar toe te gaan… en een leuke vakantie te hebben… (Sorry mannen, me voorkeur gaat toch uit naar een gezellige meid/dame)

Iemand zin om mee te gaan???
groetjes Anouk

Hoi Anouk,
Ik heb vak va 14 okt tm 26 oktober. Ik wil ook graag hierheen.
Misschien kun je wat switchen op het werk?
Graag hoor ik van je.
Gr hester

Hey Hester,

Helaas kan ik niet switchen met me werk… Voordat ik dit berichtje plaatste had ik al op het werk gekeken of ik nog op vakantie kon… en dat is alleen eind November… Helaas… :frowning:

Groetjes Anouk

Ik kan wel gaan , heb mijn verlof nog niet vastgelegd, war kost dat allemaal samen en heb je al reeds geboekt

Volgens mij kost het voor 11dgn 610 euro per persoon… en tja… Ik weet niet waar je vandaan komt… maar zou je dan eerst wel willen leren kennen voordat ik met iemand op vakantie ga…