Noord-Vietnam, stukje China, Laos

Hallo allemaal,

Ik ga eind april samen met een vriend van me 3 weken naar Vietnam en starten in Hanoi. We gaan een 8 daagse trip met gids maken in het noorden en willen vervolgens via Lao Cai de grens bij China over om daar via YuanYang richting Jinghong de grens over te gaan bij Laos en via Luang Prabang weer terug te vliegen naar Hanoi.
Vraag is of jullie nog tips hebben en dan mn over het reizen door China en Laos want dat willen we doen op eigen houtje.
Ik realiseer me ook direct dat ik het misschien op een ander forum moet vragen maar vooruit maar.

Ik hoor het graag.

René

Hoi René,

Op de fora voor Laos en China vind je inderdaad meer tips voor je reis. Let erop dat je voor Vietnam een visum regelt met dubbele entry, zodat jullie zonder zorgen weer terug kunnen vliegen vanaf Hanoi.

Lijkt me een hele gave reis die jullie gaan maken en wie weet, misschien hebben medereizigers op dit forum dezelfde reis gemaakt en kunnen je helpen met ‘ins and outs’ rondom grenzen passeren e.d. en (van mij mag het voor deze keer hoor :wink: ) eventueel wat tips voor reizen op eigen houtje door China en Laos. Maar op die landenfora vind je uiteraard meer tips!

Veel succes met het uitpuzzelen van jullie reis!

Groetjes, Anne