Nog even voorstellen!

Ik zit al een tijdje op dit forum en zie dat ik me eigenlijk had moeten voorstellen!
Dus bij deze. De reizen die we (mijn man en ik) tot nu toe hebben gemaakt zijn naar Spanje: o.a. Malgrat de mar en Salou, Frankrijk: o.a. schiereiland Quiberon (Bretagne),Normandie, de Vogezen, Turkije: Alanya en Dalyan, Duitsland.
Ook doen we graag stedentrips o.a. Berlijn, Londen, Parijs etc.
Volgend jaar gaan we misschien naar een grieks eiland.
We willen graag ooit in de toekomst naar India of andere Aziatische landen gaan.
Dalyan is ons afgelopen jaar zo goed bevallen dat we dit jaar nog eens terug willen gaan. Daar zijn tal van excursies te doen en we hebben nog niet alles gedaan! Ook hebben we leuke contacten gemaakt!

Groetjes Henny

Hoi Henny,welkom op wereldwijzer !
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,was er een land bij dat je zegt,hier zou ik graag nog eens naartoe willen trekken?
Volgens velen het mooiste van alle Griekse eilanden en slechts 65 km van Kreta gelegen is Santorini (Fira) een prachtig eiland om te bezoeken Henny !
Voor verder antwoorden op al je vragen kan je terecht op het Griekenland Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Henny !
groet,georgessiam.

Hoi George Siam,

We willen nog eens terug naar Dalyan. De omgeving is daar erg mooi (oa koningsgraven, de boottochten naar het hele mooie schilpaddenstrand) en er is veel in de buurt te doen. Er is zelfs zoveel te doen, waardoor we nog niet alles hebben gedaan!
Ik vergat te zeggen we zijn ook nog met de auto naar Kroatie en Italie geweest.
Bedankt voor de tip om eens op het griekenlandforum te gaan kijken! Zal ik ook zeker gaan doen!

Groetjes Henny

• Updated - - -

Hoi George Siam,

We willen nog eens terug naar Dalyan. De omgeving is daar erg mooi (oa koningsgraven, de boottochten naar het hele mooie schilpaddenstrand) en er is veel in de buurt te doen. Er is zelfs zoveel te doen, waardoor we nog niet alles hebben gedaan!
Ik vergat te zeggen we zijn ook nog met de auto naar Kroatie en Italie geweest.
Bedankt voor de tip om eens op het griekenlandforum te gaan kijken! Zal ik ook zeker gaan doen!

Groetjes Henny