Nog 1 persoon gezocht voor Botswana/Namibië september 2018

Wij zijn nog op zoek naar 1 persoon die met ons wil meereizen, de bedoeling is dat wij met totaal 8 mensen reizen + onze reisleider die ons de afgelopen 2 jaar heeft begeleid via een reisorganisatie. Hij is nu voor zichzelf begonnen en aangezien wij super te vreden over hem zijn willen wij graag weer met hem mee. Wij hebben al 7 personen dus wie is de laatste.

Als je speciale wensen hebt valt dit altijd met hem te bespreken.

Voor vragen?

Ik hoor ze graag.
Margreet

Hey Margreet, met interesse je zoekertje i.v.m. Namibië en Botswana gelezen. Graag wat meer info: hoe lang zijn jullie weg, hebben jullie al een route vastgelegd, zijn de verplaatsingen met een gemeenschappelijke wagen of met afzonderlijke auto’s (4 x 4 veronderstel ik ), overnachtingen in tenten of guesthouses/lodges, en tot slot: wat is de gemiddelde leeftijd in de groep ?
groetjes,

Walter (Namibië- & Botswanafan :))

Hallo Walter,

De bedoeling is om met totaal 8 mensen te reizen + reisleider. Wij hebben 2x een rondreis met hem gedaan via een reisorganisatie. HIj is nu voor zichzelf begonnen en aangezien wij hem graag weer mee wilde kwam hij met dit voorstel.
Hij is nu bezig met een Tour te maken en als je zelf nog ideeën hebt kunnen we dat altijd met hem overleggen. Er kwam ook al iemand die graag naar de Delta wilde en dat kon ook toegevoegd worden. De gemiddelde leeftijd is 60 jaar, een koppel uit ons dorp is weer jonger.
Ben had ons geadviseerd om in september te gaan, aangezien wij in april net met hem meegegaan zijn wordt het dus september 2018. Hij is 62 heeft heel veel ervaring, heeft zelf ook in wildparken gewerkt, de afgelopen jaren reisleider geweest, houdt van een grapje en wij voelden ons erg veilig bij hem, zoals bijvoorbeeld meegaan als we wilden pinnen.
Als je meer vragen heb, hoor ik het graag. Oh ja, de bedoeling is dat we in Lodges overnachten.
Groet Margreet

Nog even wat de lengte van de reis betreft, dat is 3 weken.

Hallo,

Een paar vragen; Is het een reis die helemaal vol zit met alles bezoeken en iedere dag ergens anders slapen of is er ook ruimte om van het moois te genieten? Zijn de 7 personen die nu meegaan allemaal bekenden van elkaar? Vr. groet Yvonne.

Hallo Yvonne,

Ben komt aankomend weekend terug en komt dan met een voorstel. Née het is niet zo dat we gejaagd van het één naar het ander hoeven te gaan hoor! Het is ook de bedoeling dat we 2 dagen naar het Ethosha Park gaan.
Wij kennen 2 anders mensen uit ons dorp maar de rest die mee willen nog niet. Als de toer helemaal gemaakt is en ons de prijs aan staat, wil iedereen graag een keer bij elkaar koken om kennis te maken.
Je kunt mij anders ook mailen. Margreethagens@ziggo.nl