Nog 1 nachtje!

(origineel bericht op be-more.nl)

Nog 1 nachtje!

Lieve allemaal,

Hierbij mijn eerste berichtje op mijn weblog :slight_smile:
Nog maar 1 nachtje slapen en dan is het zover; dan kan mijn avontuur in Zuid-Afrika beginnen! Natuurlijk heb ik af en toe wat kriebels maar daarnaast heb ik alleen maar super veel zin om te gaan! De tas is zo goed als gepakt, leesvoer en wat te snoepen voor onderweg ligt klaar en iedereen is geknuffeld. Ik ben er he-le-maal klaar voor!

Wat ik kan verwachten weet ik niet. Mijn motto is ‘is zie het daar wel’ en gek genoeg ben ik (de über-stresskip) daar aardig relaxt onder. Dit wordt mijn avontuur!

Via het inzamelen van lege cartridges, een leuk optreden met mijn lieve kinderen op mijn kinderdagverblijf de blauwe egel en met hulp van lieve collega’s, vrienden en familie heb ik inmiddels €450,- ingezameld om voor de kids in Afrika mee te nemen. Ik wil iedereen die hieraan heeft bijgedragen enorm bedanken! Ik kan hiermee zeker weten iets speciaals voor de kinderen betekenen!

Daarnaast bedankt voor alle lieve reacties, telefoontjes en smsjes! Ik zou zeggen; blijf me via mijn weblog volgen en tot snel!

Liefs,

Dani

(origineel bericht op be-more.nl)