Nieuweling

Hallo allemaal,

Mijn naam is Saressa Bikha, ik ben 19 jaar en studeer Commerciële Economie aan de Hogeschool Rotterdam. In september 2012 wil in stage lopen in India en ik zoek nog een persoon die met mij zou willen meegaan. Op school heb ik al veelvuldig contact gehad met het stagebureau, alleen hier is nog niks uit voortgekomen, omdat er gewoonweg geen studenten zijn die zich voor India hebben aangemeld!
Ik dacht, laat ik het eens op een andere manier proberen en op internet gaan zoeken. Vandaar dat ik hier een profiel heb aangemaakt :slight_smile:

Ik hoop dat ik hier mijn reisgenootje vind!

Groetjes Saressa

Hoi Saressa(wat een mooie voornaam)
Welkom op wereldwijzer,
Heb je al het reisgenotenforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je altijd een berichtje posten voor een reisgenoot die ook wilt reizen naar India met iemand.
Je kan deze link aanklikken kom je automatisch terecht in het reisgenotenforum.
De Taj Mahal is het beroemdste monument van India en is wel een bezoekje waard Saressa!
Zie foto hieronder
Wens je nog veel suc6 toe,hopelijk vind je hier iemand die met je mee wilt gaan op vakantie naar India.
groet,georgessiam.

http://www.wallpaperhill.com/wp-content/uploads/2012/01/Taj-Mahal-India-5.jpg

Dankjewel!
Ik heb het reisgenotenforum inderdaad al ontdekt en heb daar ook al een oproep geplaatst. Maar toch bedankt :slight_smile:
De Taj Mahal is zeker wel een bezoekje waard! Ik heb hem altijd al in het echt willen zien, dus hoop ik dat ik in september de kans krijg.