Nieuwe talen leren!!

Hallo allemaal!

Ben ik de enige die graag nieuwe talen wilt leren voor ik op reis ga? Zo ben ik met een cursus Spaans begonnen voor ik naar Valencia ben vertrokken. Welke talen hebben jullie geleerd alvorens op reis te gaan, of welke talen zouden jullie willen leren voordat je op reis vertrekt?

Ikzelf heb nooit tijd om deel te nemen aan taallessen dus ik leer liever online. Ik dacht altijd dat dat onhandig zou zijn maar het is super praktisch :cheer2: (een goede tip is via colanguage je kan je inschrijven en dan kiezen welke taal/talen je wilt leren. Ik heb zo mijn Arabisch bijgespijkerd en Spaans 101 gehad. Hat was zo handig want ik had het altijd super druk met school en in mijn dorp zijn er niet veel avondlessen, dus dan zou ik altijd ver moeten reizen. En online een taalles volgen met een docent via videochat was voor mij de oplossing. En zo kon ik ook geen excuusjes maken om het uit te stellen :wink: Anywho, dat even ter zijde.)

:wereld:

Hoi Assia,

Leuk om te horen dat je een online cursus hebt gevolgd! Ik woon in Guatemala en ben zelf ook een bedrijfje begonnen, met lokale leraren uit Guatemala: www.learnspanishonline.gt, wij geven dus ook 1-op-1 online lessen via Skype of Facebook Messenger. Is inderdaad heel leuk en praktisch!
Mocht je je Spaans nog verder bij willen spijkeren dan 101, kun je op onze website een gratis proefles aanvragen.

Succes met het leren! :slight_smile:

Petra