Nieuwe moderator: C4th, welkom!

Even een welkomsttopic!

Vanaf heden hebben we er een nieuwe moderator bij: C4th. Ze zal samen met georgessiam en mij verschillende taken uitvoeren, zo zullen er ongetwijfeld leuke discussies en peilingen bij gaan komen.

Wanneer er vragen of opmerkingen zijn over het Reiscafé, dan kunnen jullie nu ook bij haar terecht.

Veel plezier en succes, C4th.

1 like

Welkom! :smiley:

Leuk veel plezier en suc6

Nou leuk dat C4th ons team komt versterken ! :slight_smile:

Leuk!

Grinnik, is me niet vaak voorgekomen dat voordat ik me officieel ergens heb voorgesteld ik al welkom geheten ben.

Welnu, allen hartelijk dank.

Ik zal even kort iets over mezelf vertellen:
Ik ben een dame van eeeh… zo’n 25 jaar (en heb daar al 14 jaar ervaring mee :)), ik kom uit een pittoresk dorpje in Tukkerland.
Uiteraard ben ik gek op reizen. Op Antarctica (waarschijnlijk eeuwige droom) na, heb ik op alle continenten inmiddels al wel meerdere voetstappen staan. Het meest thuis voelde ik me in Zuid-Amerika, vooral in het mooie Patagonie.

Naast reizen lees ik graag (en heel veel) en doe ik regelmatig aan sport.

Ik hoop hier een leuke, gezellige café-baas te worden, die niet al te vaak hoeft op te treden. :dreigen:

Nou, mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben, aarzel niet ze te stellen. Of ik ze beantwoord zie ik daarna wel (als de vragen me niet bevallen dan schijn ik inmiddels rechten te hebben deze weer te verwijderen… :biggrin: moet nog even uitzoeken hoe dat allemaal werkt, maar dat komt vast wel goed).

Leuk :biggrin:

Dit is echt leuk een Tukker !!! :dreigen:
Pas op die Tukkers zijn niet voor de poes. :biggrin:

Nope, zoals je aan mijn babyfoto (zie avatar) al kunt zien, ik kan best krachtig optreden…

Fijn !
Ik lees elders dat je o.m. de forumspellen opvolgt. Leuk initiatief ! Suc6 !

Dank.
Ik zal niet elke dag een nieuwe foto plaatsen, maar wel proberen het topic iets levendiger te houden dan de afgelopen twee weken :slight_smile:

Zo lang in spanning gezeten vanwege Eilat. :teeth:

LOL… ik ook… wilde eigenlijk nog een award binnen slepen… Hoewel… NU heb ik de kans :slight_smile:
Vlug foto plaatsen en als eerste antwoorden… Binnen een dag kan ik zo hoog staan dat niemand me meer inhaalt lol2