Hoi hoi,
Ik ben MaaikeNico en de reden dat de titel ‘Nieuw’ is, is omdat dit de eerste keer is dat ik op wat voor forum dan ook kom. Was wel op zoek naar een forum waar ik info over Nw. Zeeland zou kunnen vinden. Ben dus wel op de goede plek:vak01: Begin 2012 willen wij voor vijf a zes weken naar Nw. Zeeland en ik ben begonnen met het hoe, wat en waar precies, uit te zoeken. Heel leuk!
De landen die we bezocht hebben zijn Amerika, Canada, Engeland, Zwitserland, Frankrijk, Ierland, Italie en onze grote favoriet Griekenland.
Aangezien we ook gek zijn op zeilen, doen we dat zo vaak we kunnen. Verleden zomer hebben we vier weken gezeild op de Ionische Zee. Geweldig!
Ook hebben we nog een heel oude volkswagen kampeerbus, waar we heel veel mee rond getrokken hebben.
Maar goed, volgend jaar dus naar Nw. Zeeland. Heb natuurlijk legio vragen over wat leuker is, camper of auto, en dan fourwheel drive of niet. Alles inplannen met een reisorganisatie of alles zelf uitzoeken. Ik denk dat ik hier heel veel antwoorden ga vinden. Groetjes M/N