Hallo allemaal
Ik heb me aangemeld op dit forum onder de naam Clientje10. Dit omdat ik het leuk vind om tips te verzamelen over het land wat ik van plan ben te gaan bezoeken in december2018/jan2019, te weten Nieuw Zeeland.
Ik ben een bevoorrecht mens want ik heb al heel wat van de wereld mogen zien:
oa Alaska, Canada, Noord (oosten en westen) - , Midden (Mexico) en Zuid Amerika, (het Amazone gebied, Brazilie) het Caribisch gebied, Boven en benedenwindse eilanden, Thailand, Dubai, Sydney, Frans Polynesie (Moorea, Thaiiti, Bora Bora, Samoa, Amerikaans Samoa, Fiji, Nieuw Caledonie ), div bestemmingen in Europa waaronder oa de Noordkaap.
Reizen per schip (cruisen) heeft altijd mijn voorkeur gehad maar sinds kort heb ik de camper ontdekt (!) en na een " proef-vakantie " in Frankrijk afgelopen zomer met een camper ben ik om.
Vandaar ben ik op dit moment met name geinteresseerd in tips over Nieuw Zeeland per camper en ga ik me met plezier het komend jaar voorbereiden op deze reis oa door hier veel te lezen.
Natuurlijk ben ik altijd bereid om mijn reiservaringen te delen als iemand vragen heeft over de gebieden waar ik ben geweest.
Groetjes Clientje10