Hallo allemaal,
Ik ben van plan om rond het einde van dit jaar richting Nieuw-Zeeland te gaan voor ongeveer 6 weken. Eigelijk had ik vorig jaar willen gaan maar doordat ik een nieuwe baan vond had ik besloten om nog een jaartje goed te sparen.
De tickets bij China airlines zijn meestal het goedkoopst en hun vliegen via Bangkok naar Taipei en vervolgens naar Auckland. Je kunt zonder extra kosten je tickets zo boeken dat je uitstapt in Bangkok en/of Taipei om daar 1 dag of langer te blijven. Mijn plan was om daar gebruikten te maken en dus op de terug weg een stopover te maken in Taipei, en daarna ongeveer een maandje nog in Thailand rond te reizen. Dit word mijn eerste verre reis voor langere tijd dus mocht ik na 3 maanden nog geen heimwee hebben wil en kan ik langer blijven en zal dan ook Cambodja, Myanmar en eventueel Laos en Vietnam willen bezoeken.
Ik zou graag een reisgenootje willen voor de hele reis maar alleen Nieuw-Zeeland of alleen het begin zou ook gezellig zijn! Dus ben je rond december/januari van plan om door Nieuw-Zeeland te reizen, wie weet kunnen we samen?