Nieuw Zeeland/amerika

he people ik zoek mensen, adressen om stage te lopen in nieuw zeeland of amerika. Ik doe de opleiding HBo verpleegkunde en zoek meer info over alles. heb je adressen van instellingen of sites deel het dan.
Groetjes Kirsten

Hallo

Ik zoek ook een stage in Nieuw Zeeland, Amerika of misschien Canada. Maar ik doe de opleiding MBO Bouwkunde-ontwerp. Heeft iemand hier voor adressen, info of wat dan ook, mail het dan.
Groetjes Janneke

hoi kirsten… ik weet neit zo veel over stage-adressen, maar ik ben wel een tijdje in nieuw-zeeland geweest (en heb daar ook heel veel met nieuwzeelanders opgetrokken itt sommige andere backpackers), dus misschien kan ik je een heeel klein beetje helpen. als je naar nieuw-zeeland wil, zou ik zeker naar dunedin gaan, ze hebben daar de beste universiteit van nieuw-zeeland (naast de university hebben ze ook een ‘poly-tech’ en dat is volgens mij weer hetzelfde als hbo)… maar ik weet helemaal niet of dat in jouw geval nodig is… tjaa … verder kan ik je dus niet heel veel helpen, maar je kan me altijd even mailen als je een stageplaats geregeld heb en wat meer info over nz wil… mijn email is reisomdewereldin180dagen@hotmail.com
groetjes, lieneke