Nieuw-Zeeland 2018

Hallo!

Ik ben Giaffa, 31 jaar oud en woon in Utrecht. Mijn droom is om een reis (ongeveer 2-3 weken) te maken naar Nieuw-Zeeland in februari/maart 2018 of november/december 2018. Omdat helaas mijn vriend en vriendinnen op dit moment niet dezelfde wens hebben, ben ik op zoek naar een leuk (vrouwelijk) reisgenootje! Wie heeft toevallig dezelfde plannen en zou het leuk vinden om nader kennis te maken?

Groetjes, Giaffa

Ik zou proberen om minimaal 3 weken weg te gaan. Met een vlucht van ca 30 uur en 12 uur tijdverschil was ik echt goed naar de kl*te. Ik weet niet of ik het dat waard zou vinden als ik er maar 2 weken zou kunnen zijn.

Was vandaag bij Kilroy en hoorde dat veel mensen spijt krijgen als zij maar 2 weken naar new zealand zijn geweest.
Heb zelf besloten een maand te gaan wil eerst eind december naar Australië dan na 3 mnd, 1 maand naar new zealand

Ja, 2 weken is ook erg kort op zo’n lange reis. Daarom wil ik ook het liefst 3 weken, langer lukt ben ik bang met mijn werkgever niet.
@ Cylia, ben jij op zoek naar een reisgenootje voor NZ?

Ja eigenlijk lijkt het mij leuker dan een groepsreis maar wil ook wel weer alles een beetje open laten.

Ga zondag eerst naar den haag evenement verre reizen even een beetje informeren
Morgen backpack kijken :smiley::smiley:

En jij heb je al eerder gereist?

hai Giaffa heb je al geboekt?
ik vertrek ! januari naar Auckland, misschien kunnen we contacten?