Zoals jullie wellicht van Jeroen hebben begrepen in zijn topic ben ik vanaf heden de forumbeheerder van het nieuwe Taalreizen Forum. Ik zal dan ook een kleine introductie geven over wie ik ben !
Naam: Marvin
Leeftijd: 30 (as we speak)
Beroep: Zelfstandig ondernemer
Passies: Reizen / Culturen / Talen
Omdat het mij opviel dat er redelijk veel topics geopend worden met betrekking tot taalreizen leek het mij een slim idee om deze te bundelen en centraal te stellen zodat iedere gebruiker hier snel kan vinden wat hij of zij precies zoekt. Ik ben zelf reeds jaren actief in de taalreizen wereld en zal proberen een ieder zo goed en zo snel mogelijk op weg te helpen …
Leuk, goed idee zo’n forum. Misschien heb ik het ook nog wel eens nodig. Heb mezelf Spaans aangeleerd en daarna wel eens 7 dagen les genomen in Spanje maar er valt nog een hoop bij te leren. En dat gaat wel het snelst in een Spaanstalig land.
Zweeds lijkt me ook leuk maar je hebt er helaas zo weinig aan.
In ieder geval zul je dan wel de namen bij de Ikea begrijpen … Ik heb net een topic geopend met de vraag wat de motivatie is van mensen om een taal te leren. Wellicht kun je daar uitleggen hoe jij het hebt aangepakt om jezelf de taal eigen te maken zonder in eerste instantie gebruik te maken van taallessen …