Nieuw reisprogramma- Salvador

Dag iedereen,

Wij zijn met ons productiehuis, Sultan Sushi, volop bezig aan de voorbereiding van een nieuwe culinair reisprogramma. Een van onze afleveringen wijden we volledig aan Salvador da bahia. We wijden o.a. een item aan capoeira, candomblé, sarapatel, moqueca, surfen, blocos, churrascaria’s, nightlife in Salvador, enz… .

Ikzelf vertrek op prospectie van 28/03 tem 05/04. Hiervoor ben ik nog op zoek naar mensen die in Salvador wonen, die liefst een mondje engels spreken (of nederlands natuurlijk), die ik van hier kan contacteren voor een beetje meer “inside” information. Het zou nog beter zijn natuurlijk mochten ze bereid zijn om mij in Salvador een paar leuke plekken willen tonen. Kennen jullie toevallig mensen uit Salvador of Brazilianen in België of Nederland die mij verder kunnen helpen?

Ik ben steeds te bereiken op 0486/42.90.91 of [EMAIL=“corneel.haine@sultansushi.be”]corneel.haine@sultansushi.be

Bedankt alvast voor de tips!

Groetjes,

Corneel,

Je mag me steeds contacteren. Ik woon reeds 12 jaar in Brazilie en ken Salvador ( reeds 3 keer bezocht )

[EMAIL=“staf_jflmurta@yahoo.com.br”]staf_jflmurta@yahoo.com.br