Hoi,
Ik heb een vraag m.b.t. mijn reisblog. Bij mijn vorige Thailandreis heb ik een reisblog bijgehouden. Ik ga zeer binnenkort, a.s. donderdag, weer naar Thailand en wil graag weer bloggen. Ik merk dat nog steeds mensen op mijn blog van het vorig jaar kijken. Daarom wil ik de blog ook graag zo beschikbaar houden op wereldwijzer. **Hoe start ik nu een nieuwe blog **op over mijn Thailandreis van dit jaar?
Groeten
Hoi Annie,
als je op je blog gaat zie je links in de menubalk een balk met “Categorieën” staan. Rechts van het woord zie je twee hokjes, waarvan je het linkse met de potlood afbeelding moet aanklikken. Dan kun je een nieuwe categorie, bijvoorbeeld “Thailand 2011” aanmaken. Bij het schrijven van een nieuw bericht kun je onder het tekstveld een categorie kiezen.
Achteraf je oude blog een naam als bijvoorbeel “Thailand 2010” geven kan ook nog.
Succes!
Hoi Robert,
Bedankt voor je snelle antwoord. Zou je even naar mijn blog willen kijken. Ik heb vorig jaar elke dag een nieuwe categorienaam gegeven. Als ik nu een nieuwe categorie wil maken krijg ik de melding dat ik slechts 20 categorieen mag aanmaken. Hoe kan ik al die mappen per dag verwijderen zonder dat de inhoud op wereldwijzer verloren gaat?
Groeten
Hoi Annie,
weer op het hokje met potlood naast Categorieën klikken, dan op het mapje naast de te verwijderen categorie klikken en dan bij “Verwijder blog categorie” het hokje aanvinken en bevestigen. Dan moet 'ie weg zijn.
Succes!
Fijn Robert, bedankt. Het is gelukt. Ik had de mappen niet open geklikt en dacht eerst even dat ik ze direct in de linker kolom kon verwijderen. De nieuwe categorie wordt links pas zichtbaar als je er een bericht in hebt geplaatst. Maar het is allemaal gelukt. Weer wat geleerd. Nu nog even uitzoeken hoe ik filmpjes precies moet plakken, maar dat zal dan ook nog wel gaan lukken.
Groeten