Hallo allemaal,
ik ben Monique, 56 jaar en wil over een jaar of 5-6 een groot deel van het jaar met mijn man gaan wonen (misschien ook werken) in Thailand of Sri Lanka.
Dat is waarom ik nu al heb aangemeld op dit forum omdat ik iemand ben die van voorbereiden hou :):).
We weten namelijk nog niet exact waar en hoe, maar willen in elk geval een huis/appartement huren in de buurt van (maar niet in!) een grote stad.
Kortom… ik zal alle verhalen de komende paar jaar goed volgen en dan wordt vanzelf voor ons duidelijker waar we uiteindelijk ons op gaan richten want natuurlijk gaan we de komende jaren ook al vakanties richting Sri Lanka en Thailand doen.
Wij zijn overigens al diverse keren naar Thailand geweest (diverse plekken, rondreis, meerdere keren naar Koh Samui) en 1 x naar Sri Lanka (voor de Tsunami). Verder zijn we naar Peru geweest, veel in diverse Europese landen (rijden allebei motor) en gaan in 2018 een maand naar Indonesië.
Waarom Azië? Tsja… we vinden het gevoel dat we daar hebben geweldig, willen in de wintermaanden zonzeker zijn en hopen eigenlijk om in die landen ook wat vrijwilligerswerk te kunnen doen (zijn allebei geen echte strandzitters) want we zijn dan nog te jong om te luieren, maar aangezien mijn man 10 jaar ouder is willen we wel over een paar jaar (dan is hij dus 70) met pensioen (ik gedeeltelijk, zal gaan freelancen in de maanden dat we weer in Nederland zijn).
Zo, dan weten jullie een beetje wie ik ben.
ik wens iedereen een geweldig goed, maar vooral een gezond 2018 !
Monique:dag: