hallo iedereen,
Ik ga gebruik maken van het vragenlijstje dat is opgesteld om me voor te stellen ![]()
Wat is je naam? Natacha
Waar woon je? Ik woon in België, meer bepaald in west-vlaanderen, Kortrijk.
Reizen, vakantie of emigratie? Ik ben vooral al op vakantie geweest.
Verliefd, verloofd? (grenzeloos verliefd?) Ik heb een relatie van 3 jaar.
Met welke luchtvaartmaatschappij reis je het liefste? Ik heb meestal met Raynair gevlogen.
Wat is je favoriete reisvervoersmiddel? Vliegtuig
Heb je ooit een vreemd souvenir meegenomen? Nee, niet dat ik me kan herinneren.
Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? Gaan snorkelen in Gran Canaria
Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? Een dagtrip gemaakt in een dorpje in Marokko en dat was daar (met alle respect) zeer vuil, drietal mannen hadden geen schaamte om me (met bijzijn van mijn ouders toen) te verleiden en vroegen aan mijn vader zelfs om me te kopen ?!!
Welke landen heb je al bezocht? Portugal, Spanje, Frankrijk, Gran Canaria, Nederland.
Welke landen wil je zeker nog bezoeken? Er zijn er zovele die ik nog graag wil bezoeken
Maar mijn top 3 is, China, Afrika, Brazilië
Welk land zou je nooit willen bezoeken? Momenteel heb ik zeker geen interesse in landen zoals Syrie, Israel…
Wat is je favoriete land? Tot nu toe Portugal
Wat is je favoriete stad? Lissabon
Wil je nog iets kwijt? Ik zou zo graag nog veel van de wereld willen zien, nu ik nog jong en nog geen kinderen heb. Jammer genoeg is mijn vriend niet zo een “reisfan”, binnenkort gaat hij voor de eerste keer mee buiten Belgie naar Spanje, hopelijk gaat het bij hem dan ook kriebelen ![]()
Ik ben ook al eens aan het rond kijken om in 2018-2018 een reis te maken naar Afrika. Op mijn verlanglijstje staat de Big Five die ik graag zou willen meemaken, hopelijk kan ik hier interessante tips vinden van mensen die dit al eens hebben meegemaakt ![]()
Indien er nog vragen zijn mag je me deze gerust stellen.
Groetjes Natacha