nieuw hier

Hallo allemaal.

Ik ben esmina. Ik ga jaarlijks naar Marokko op vakantie omdat ik daar een band mee heb. In het najaar wil ik eens iets anders uitproberen. Ben namelijk uitgenodigd door een oude schoolvriendin die nu in Turkije woont om daar op vakantie te komen. Aangezien ik geen “ervaring” heb met andere landen heb dacht ik dat het mss wel leuk is om eens wat te lezen over andere landen en ervaringen.
Gr
Esmina

Welkom op Wereldwijzer, Esmina!

Misschien kun je even een kijkje nemen in het Turkije Forum voor meer informatie. :slight_smile: Voor andere landen kun je natuurlijk ook terecht in de verschillende landenfora. Veel forumplezier toegewenst!

Hoi Esmina,welkom op wereldwijzer!
Nou Marokko is één van de meest veelzijdige en bijzondere vakantielanden ter wereld; een land dat vrijwel alles biedt, of het nu gaat om een zon-zee-strandvakantie, een culturele (rond)reis, winkelen in één van de vele medina’s, of een combinatie hiervan.
Esmina,als je eventueel nog tips moest hebben over dit prachtig land,dan kan je altijd een berichtje posten op het Marokko Forum
Wat betreft Turkije,heb je bij ons op wereldwijzer al het Turkije Forum ontdekt?
Daar kan je berichtjes posten, alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest, of er momenteel wonen.
Succ6 nog met de voorpret,Esmina!
Met vriendelijke reisgroeten,
georgessiam.

Oeps… 2 verwelkomings berichtjes binnen dezelfde tijd ! (16:23pm)