Nieuw hier op het forum, goededag allemaal!

hallo allemaal,

Eventjes voorstellen;

Ik ben Bjorn, sinds vorig jaar weer vrijgezel na een relatie van 9 jaar. En langzaam aan weer aan het genieten van het vrijgezelle leven. Nu langzaam aan weer de vakantie voor de deur staat begint de zin op vakantie te gaan weer te komen. Maar zoals jullie wel bekend is, als je 30 bent, heb je genoeg vrienden om je heen alleen hebben ze of huisje boompje beestje, of geen geld om op vakantie te gaan. Dus zodoende ben hier terecht gekomen. Op zoek na nieuwe contacten die wel op vakantie willen, en net als ik het leuk vinden om nieuwe gezellige mensen te leren kennen.

Heb eventjes het lijstje geleend wat als eerste post staat om wat meer te vertellen ove mezelf;

• Reizen, vakantie of emigratie?
    reizen of vakantie
  • Hoe heet je en waar woon je?
    Zoals gezegd, ik heet Bjorn en woon in Maastricht
  • Verliefd, verloofd, verloren?
    weer mezelf teruggevonden
  • Welke landen heb je al bezocht?
    Schotland, Belgie, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italie, Portugal, en bijna Tunesie
  • Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?
    Tunesie, Ierland, Scandinavie, en voorlopig om eens te beginnen alles wat op een id-kaart te bezoeken is…
  • Naar welk land wil je nooit meer?
    nog geen slechte ervaringen opgedaan.
  • Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen?
    ben niet zo van de souveniertjes
  • Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
    Een dubbel loopse waterglijbaan in
  • Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is…
    TUI fly
  • Mijn favoriete luchthaven is…
    Dusseldorf
  • Mijn favoriete land is…
    Frankrijk
  • Mijn favoriete stad is…
    Elke stad met een lekker terrasje en een goed glas bier
  • Mijn favoriete reisorganisatie is…
    Goede ervaringen met D-reizen
  • Wat zijn je hobby’s?
    Scouting, fietsen, wandelen, bergsport, outdoor.
  • Wat wil je verder nog kwijt?
    Ben dus zoekende na een of meerdere reisgenoten, die er van houden iets te ondenemen,
    maar het ook op prijs stellen om met een goed boek lekker te niksen. Dus spreekt het je aan laat maar iets horen en wie weet…

Hopelijk ben ik duidelijk en compleet geweest, mochten er nog vragen zijn ben ik uiteraard bereid om deze vragen te beantwoorden.

Groetjes Björn

Hoi Bjorn,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je op deze wijze jezelf ff voorsteld! :slight_smile:
Wel als je van plan bent om op reis tegaan naar het buitenland en je zoekt naar een reispartner,dan kan je hier op wereldwijzer altijd een berichtje plaatsen in het Reisgenotenforum
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent Bjorn!
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst.
groet,georgessiam.

thnx

Welkom hier