Nieuwe reisinspiratie!!
Na heel europa, zuid oost azie en midden amerika is er vast nog meer te ontdekken…
Nieuwe reisinspiratie!!
Na heel europa, zuid oost azie en midden amerika is er vast nog meer te ontdekken…
Hoi Iezie Going,welkom op wereldwijzer!
Nou ik las in je berichtje dat je al verschillende continenten hebt bezocht,waarom eens niet op reis gaan naar Zuid Afrika?
Tijdens een vakantie in Zuid-Afrika ervaart u wildleven, stranden, bergen, bergketens en bergpassen, steden en Zuid-Afrikaanse dorpjes, botanische tuinen en natuurreservaten. Een voorbeeld van een stukje adembenemende natuur zijn de bergformaties van de wereldberoemde Blyde River Canyon.
Indien je eventueel op zoek bent naar meer informatie over dit prachtig land,dan kan je altijd een berichtje posten op het Zuid-Afrika Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
groet,georgessiam.
Inderdaad, het Afrika-continent kan je zeker niet overslaan!
Een minder voor de hand liggend land, maar minstens zo mooi is Kenia. Hier heerst de echte swahili hakuna matata mentaliteit!
De mensen zijn supergastvrij, de natuur is fantastisch, de stranden prachtig. Maar er zijn ook meer actieve dingen te doen, zoals snorkelen, duiken, quadriding enz. Voor ieder wat wils dus. Ik woon zelf aan de zuidkust, in Ukunda, vlakbij Diani Beach, dus als je besluit hierheen te komen, neem dan zeker contact op, dan help ik je me je vragen en evt accommodatie en/of safari ![]()
Groetjes uit het zonnige Kenia! Marriette
Via Wereldwijzer app