Niet nieuw, toch even voorstellen

Hoi allemaal,

Eigenlijk ben ik al een tijdje lid van dit forum maar ik heb me nooit echt voorgesteld. Dus onder het motto ‘beter laat dan nooit’ hierbij alsnog.
Mijn naam is Celina, ik ben 29 jaar en kom uit Geldrop. Ben sinds mijn vakantie naar Egypte verslaafd geraakt aan het reizen. Daarom heb ik 3 jaar geleden het besluit genomen om een wereldreis te gaan maken. Inmiddels ben ik alweer een hele tijd terug en merk dat ik weer weg wil. Gelukkig ga ik deze zomer een maand door Sri Lanka trekken en dat is een mooi vooruitzicht.
Azië is een continent dat me erg aantrekt maar eigenlijk vind ik het reizen op zich al interessant en maakt het me dus niet zoveel uit waar ik ben. Ik ben blij dat ik een tijd leef waarin dit mogelijk is en ik hoop nog veel meer van de wereld te gaan zien.
Ik zit vooral op het forum om weer inspiratie op te doen en kriebels te krijgen maar tips zijn ook altijd fijn om te lezen (en om te geven natuurlijk).
Voor mensen die het leuk vinden om iets te lezen over mijn wereldreis of foto’s te bekijken, hier een linkje: http://www.drieopreis.web-log.nl/

Gr. Celina

Hallo Celina, alsnog welkom op Wereldwijzer!

Wat fijn dat je het reizen hebt ontdekt. Heb je het Sri Lanka Forum en het Azie Forum al ontdekt? Zoals je weet kun je daar je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Veel plezier met het ontdekken van de wereld.

Groetjes, Leontien