Wij willen met onze twee kindereren ( 10 j.en 6 j.) naar Luxor gaan maar op eigen initiatief ( geen groepsreis). Wij zoeken evenwel een nederlandstalige gids. Hefet iemand hieromtrent informatie ?
kijk bij kingfishertours.com. dit is van Miriam Kok in Luxor. Zij verzorgt alles op maat, complete reizen maar ook bv alleen een gids. je kan bij haar voor alles een offerte vragen. zeer goede ervaringen, niet door mij persoonlijk maar van vele anderen gehoord en gelezen.
groet Clejo
Heel erg bedankt
laat je nog een x weten of het gelukt is? ![]()
ben zelf een echte luxor-fan.
fijne vakantie!
Heb contact gehad en uitleg gekregen. Er was echter geen zekerheid omtrent de ebschikbaarheid van een Nederlandstalige gids, dus we wachte even af totdat we daaromtrent zekerheid krijgen.
hoop dat het alsnog lukt, mogmaals veel plezier daar.
Als je me antwoord kan ik je helpen met een nlgids
gr Melek
Hallo Melek,
Kan je me info geven ?
Dank je.
Hallo het komt voorelkaar met een NL gids mail voor alle vragen reservering, excursies ect naar [EMAIL=“franc20042006@hotmail.com”]franc20042006@hotmail.com
je kan gewoon in nederlands schrijven en zal ook in nederlands antwoord krijgen.
Succes en ik wens jullie alvast prettige vakantie in Luxor:dag:
groetjes Melek
mee eens!
Ter ieders informatie:Er is in Luxor nog een reisburo onder Nederlands management nl Horus reizen van Olette Freriks,zij is gids,(officiele vergunning) en is ook nog Egyptologe,zeer goed te volgen voor wat jongere kinderen!Bekijk haar profiel onder horusreizenluxoregyp.wereldwijzer.nl.:zon02:
Kijk eens op Isropa.nl. Zij werken met nederlandstalige gidsen. Dit zijn egyptenaren die een goede opleiding hebben gehad en nederlands geleerd hebben.
Succes!