Nederlandse dames die werken in Marokko/Tetouan

Graag hoor ik ervaringen van dames die werkzaam zijn in marokko. Liefst in omgeving Tanger/Tetouan.

Heey ik ga binnenkort naar marokko om in tetouan te gaan werken.
Maar ik zal wel beginnen in Tanger…

Hoe zit het met jou

Groetjes xx

Hey,

Wij willen binnenkort naar Marokko verhuizen en ik wil eigenlijk weten hoe het daar zit met werk. Waar ga je werken?? in het call center?
Ik wil daar eigenlijk als verloskundige of verpleegkundige werken maar dat moet ik nog even allemaal uitzoeken. Ik ben erg nieuwschierig naar ervaringen.
Wanneer ben jij van plan te gaan?

groetjes:dag:

Hooi Anne,

Wat leuk dat jullie overwegen om terug te keren naar Marokko…
Is een grote en spannende stap, ik ben zelf 20 jaar dus doe het meer voor de plezier.
En als het mijn niet bevalt kan ik altijd terug keren,want het is niet zo dat ik hier veel dingen moet opgeven…

Ja ik ben gewoon van om in het callcenter te werken om tenminste een inkomen te hebben.
Ik denk dat er wel vraag is naar jou functies en vooral als je echt ervaren bent.
Je moet vooral solliciteren bij prive klinieken…
Alleen de taal dat is heel belangerijk vooral de frans…

Hoi Nihmet:dag:,

Het is inderdaad een grote stap. Vooral met 2 kinderen. Daarom twijfel ik nog heeeeeel erg. De ene dag denk ik weer we doen het gewoon en de andere dag durf ik er niet eens aan te denken. Het zou inderdaad makkelijker zonder kinderen geweest zijn om die stap te maken.

Heb jij al echt die beslissing genomen?? en wanneer ga je?

Heey Anna,

Het is niet iets wat je zomaar doet verhuizen naar het buitenland…
Zoiets denk je echt 100x bij na voordat je de stap neemt, vooral als je gezin hebt…
Voor mij is het anders ik doe het meer voor het avontuur en bevalt het mij niet kom ik terug en begin ik aan een nieuwe studie…

Wat vinden jou kinderen en man er van? Want uit je naam kan ik opmaken dat je geen Marokkaan bent?Is je man zelf wel Marokkaans…
Als jij weet dat je een baan daar kan bemachtigen dat goed loont en een huis dan heb je niks te verliezen.
Ik vind dat als je naar Marokko gaat het op zijn minst wel goed moet hebben.
Want wij zijn hier in Nl heel veel luxe gewend wat van zelfsprekend lijkt.
In Marokko is dat alleen vanzelfsprekend als je het goed hebt.

Als je kinderen nog geen schoolgaande kinderen zijn dan kan je het voor een jaar wagen.
Kijken hoe het je bevalt en zo, en dat je huis hier in Nl gewoon behoudt door het legaal door te verhuren.
Zo weet je zeker als je terug komt dat je huis nog hebt.

Ps, ik vertrek zelf morgen vergeten bij te melden hihi

Nou ik hoop niet dat ik te laat ben maar ik wens je een hele fijne tijd!!!

Hou me even op de hoogte, dan doe ik dat ook.

Veel liefs

U beheerst de Nederlandse taal?

U zoekt zekerheid en een goedbetaalde baan?

U zoekt een nieuwe uitdaging in uw carriere?

Webhelp rekruteert Nederlandstalige call center medewerkers. Kom ook werken bij de marktleider in de call center branche.

U begint als call canter medewerker, met de mogelijkheid om door te groeien naar managementfunkties.

Webhelp biedt vele voordelen, zoals: een gratis sportzaal, een bedrijfsrcèche, bedrijfscafeteria, gratis transport, pensioenvoorziening,…

Stuur snele uw CV met een sollicitatiebrief naar [EMAIL=“natacha.matt@hotmail.com”]natacha.matt@hotmail.com of naar [EMAIL=“neerlandophone@webhelp.ma”]neerlandophone@webhelp.ma

Hallo dames, wij zijn ook van plan om naar Tanger te verhuizen, met ons gezinnetje met twee kindjes van drie en één jaar. Een grote stap natuurlijk, zeker omdat we niet echt een jobvoorstel hebben en we dus moeten zien daar een job te versieren. Ikzelf ben lerares Nederlands, Engels, Frans en mijn man is technieker voor verwarming en klimatisatie. Ik hoop dat Tanger voor ons een toekomst zal bieden. Laten jullie eens weten hoe het jullie is vergaan? Alvast bedankt! groetjes

hallo

marokko is een land met toekomst

ik plaats in marokko
loketautomaten ter uw kennisgevin

kijk op youtube loketautomaten naar marokko

www.admautomaten .nl

groet hassan