Mocht u nog opzoek zijn naar een kwalitatief goede en betaalbare verblijfplaats in Santiago de Chile, dan zou u een kijkje kunnen nemen op de web site van Casa Bonita, een Bed & Breakfast van een Nederlandse eigenaar die ook zelf werkzaam is in het hotel.
“Aangezien wij Nederlanders elkaar graag helpen in Chili neem ik aan dat het verder geen probleem is om deze post op het forum te hebben =)”
Is prima, maar mag ik je wel even wijzen op punt 5 van de forumregels. Één (1) post lijkt me voldoende…
Heb respect voor elkaars mening.
Het is niet toegelaten materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend, auteursrechtenschendend of anderszins in strijd met de wet is !
Jij bent verantwoordelijk voor posts onder jouw naam.
Vergeet niet uit te loggen als je gebruik maakt van een publieke computer !
Bewust reclame maken is voor websites of andere commerciële uitingen plaatsen (spam) of plaatsten van posts die niets met het onderwerp te maken hebben wordt NIET getolereerd. Eventuele (ernstig gemotiveerde) uitzonderingen kunnen worden aangevraagd bij de forumbeheerder.
Ah ik snap 'm. Alleen staat het niet vermeld op het moment van inschrijven.
Ik zal verder geen Quotes meer plaatsen dan. Is het wel toegestaan om met deze info op andere posts te reageren?
Ik wil niet vervelend zijn maar in uw avatar / profiel foto maakt u ook reclame. Laten we geen ruzie maken maar juist samen werken aangezien u is een andere stad woont.
Wat mij betreft ben je vrij om je Avatar / Profiel foto zo aan te passen zoals je zelf wilt. Daar heb ik geen enkel probleem mee.
Maar het is wel de bedoeling dat de posts die je op een forum of topic zet, te maken heeft met de vraag die iemand heeft, dus een antwoord op de gestelde vraag is.
het ziet er allemaal wel aardig uit, wij verblijven als we in santiago zijn meestal in hotel los arcos wat een paar blokken richting plaza brasil is in de wijk barrio brasil met leuke terrasjes langs de avenida brasil.
je reclame werkt in elk geval wel want ik heb al gekeken maar zoals grietzen al zegt moet dit geen reclameforum worden.
maar nogmaals het ziet er erg leuk uit en veel succes
“Is het wel toegestaan om op andere posts te reageren?”
Uiteraard mag dat, hoe vaker, des te beter, als de reacties tenminste inhoudelijk aansluiten op de vraag.
dat is namelijk het idee van dit forum, het op weg helpen van reizigers in Chili.
Groeten en ook succes van mijn kant toegewenst!
Grietzen
Reclame maken is niet toegestaan op WereldWijzer. Als je je bedrijf onder de aandacht wilt brengen, kun je mensen helpen zoals de meeste leden dit doen: helpen met tips en informatie en vragen beantwoorden. Je kan een link naar je website vermelden in je forumhandtekening (in te stellen via je profielinstellingen). Iedere keer dat je iemand helpt, leest men ook de link.
Ik ga stage lopen bij BrandAbout
zij zijn gevestigd op:
Camino San Francisco de Asis
Maar ik heb begrepen dat dat een vrij dure wijk is, en aangezien ik een student ben en ‘maar’ 300 euro in de maand heb, is het misschien verstandig om in een studentenhuis of gastgezien of zo te wonen.
Heb begrepen dat openbaar vervoer goed geregeld is rond het bedrijf, dus afstand of wijk maakt niet zo veel uit.