Nederlands advocaat in ierland en wettelijke bijstand

Hallo allemaal,

Ik woon al zes jaar on het buitenland. Tijdens deze jaren heb ik altijd een paspoort gehadt. Ik heb slechts nederlandse nationaliteit. Ik kan niet makkelijk naar Nederland reizen maar heb een advocaat nodig om zaken zoals paspoorten en persoonlijke zaken zoald benodogde aangiftes bij te staan. Ik heb dus aan nederlandse advocaat nodig die zaken in Ireland en Nederland en consulaire zaken kan bijstaan. Ik kan been 1 nederlandse advocaat vinden in Ireland maar weer zeker dat die wel bestaan. Er zijn duizenden nederlanders in het buitenland die ook wel opeens te druk hebben om naar Nederland te reizen maar toch een advocaat vlaknij voor zaken in NL kunne regelen. Ik twijvel dus ook een beetje of ik mijn recht op bijstand volledig krijg. Town ik in het buitenland begon te studeren kreeg ik mee…studeren in het buitenland kan leiden tot vestiging in het buiteland en dus ook een tweede nationaliteit nader bepaalde criteria zoals.getrouwd zijn met iemand van den tweede nationaliteit, Ik wil dat ook graag voltooien maar heb een advocaat nodig dringend ook. Ik zit nu een lekker varkens sate te eten, maar kan er niet van genieten zonder advocaat omdat er zaken zijn die bijstand nodig hebben en inzicht van een advocaat. Af en toe ging ik nog maar Nederland en laatste keer hadt ik nog een leuk gezamelijk feeste gebouwd met andere nederlanda…maar dat lukt nu noet, hoewel ik het mis om maar Nederland tijdens vakantie Te gaan en Te feesten in NL.

Ik ben ook verliefd op een iers meisje en ga sinds kort naar de katholieke kerk waarbij moeilijkheden van buitenom soms komt opdagen. Bijstand voor nederlandse en mischien ook europeae of lokale zaken is nodig, maar kan het niet binden alsof zaken verzweegen dienen te worden… Gelieve een aanwijzing of tip

bedankt.

Ik zou graag een advocaat willen vonden zonder op dit moment de hele zaak op internet te zetten.