Nederlanders of belgen in Perth oktober 2013 tot januari 2013??

Hee hallo allemaal,

Mijn naam is Lieke en ik ben 19 jaar oud. Vanaf jl. 3 oktober 2013 verblijf ik in Perth.
Ik ben wel een paar leuke mensen tegen gekomen maar niet heel veel Nederlanders ofzo.
Nou ben ik ook niet dringend op zoek naar iemand die dezelfde taal spreekt als mij maar het is toch lekker als ik soms ook gewoon Nederlands kan praten.

Nou vroeg ik mij dus af!! Zitten er op dit moment ook Nederlanders of belgen in Perth die nog een reismaatje zoeken. Ik zit op dit moment in het Banjo’s backpackers hostel in Perth. Een hostel 10 minuten lopen uit de city waar je echt perfect kan verblijven. Het is er lekker rustig en het is er schoon genoeg. Ik heb ondertussen ook een baan maar heb besloten om wel gewoon ik het hostel te blijven omdat je anders niet zo veel mensen meer ontmoet.

Ik heb nog niet heel veel Nederlanders ontmoet hiero maar vind het wel leuk om wat meer Nederlanders te ontmoeten. Ik blijf tot de eerste week van januari 2014 (ong 5 jan ofzo) in Perth en wil daarna per auto of vliegtuig naar Adelaide, Melbourne en uiteindelijk sydney reizen. Nou ben ik dus op zoek naar Nederlanders die ook voor een langere tijd in Perth verblijven en het ook leuk vinden om Nederlanders te ontmoeten. Misschien kunnen we dan in de stad samen een kop koffie drinken ofzo en lekker kletsen. Misschien is het wel zo gezellig dat we zelfs reis buddy’s worden maar dat zien we dan wel weer:P

Mocht je in Perth verblijven en denken dat klinkt interessant?! Plaats dan even een berichtje of stuur een mailtje naar lieke.slottje@gmx.net !

Hoop iets van jullie te horen!!

Groetjes!!!

Lieke

Ik zeg het nog maar een keer, als je op zoek bent naar gekke, vreemde, opdringerige, hijgerige of anderszins vervelende mailtjes moet je vooral je e-mailadres hier plaatsen. Laat ze toch een privé-bericht aan je sturen.