Hi ik ben mirjam 26 en woon momenteel in California. Ik ga eind december dit jaar Naar Nederland terug. En begin Februari ga ik voorgoed naar Engeland verhuizen. Mijn vriend woont in Northampton. Ik ben nu dus druk aan het zoeken naar een baan daar in de buurt. Ik ben Make up Artist,maar heb heel veel met kindjes gewerkt. In een Strand tent gewerkt. in een sport en kinderwinkel gewerkt.
Ik ben voor alles in. Leer graag nieuwe dingen.
ik hoop dat iemand me kan helpen.
met vriendelijke groet,
Mirjam, ik woon zelf in Northampton en er zijn genoeg banen hier hoor als je flexibel bent. Het hangt er vanaf of je weet wat je wilt doen of dat je gewoon “een” baan wilt.
Je vriend moet je toch wel kunnen helpen? dr zijn hier heel veel uitzend bureaus met een enorm aanbod van banen. Het helpt wel als je de Engelse taal goed beheert maar dat moet wel lukken als je in CA woont.
hallo ik ben rene en ik ben o zoek naar werk in of rond northamton ik heb all mijn papieren voor de vrachtwagen en al mijn lass papieren zou graag willen werken voor de gemeente op de vuilnis wagen of als bij rijder maakt eigenlijk niet zo vel uit mijn vriendin woont daar en zou graag bij haar willen wonen