Ik ben op zoek naar een hotel of appartement in Nairobi wat in de buurt
van de Nederlandse Ambassade ligt (Riverside lne).
Superluxe is niet nodig maar liefst wel schoon en in een ietwat veilige buurt.
Wij zijn met 3 personen dus een appartement zou ook geschikt zijn.
Wie heeft een ideetje?
Ik denk dat het Ymca hostel het dichtst bij is, dat is aan de state house road, iets van 4 km daar vandaan. Anders kom je toch weer snel in het centrum terecht.
Bedankt voor je tip.
Ik heb het bekeken op internet maar ben eigenlijk op zoek naar iets wat dichter in de buurt
van de ambassade ligt, meer naar het westen.
Wanneer het me niet lukt kan ik je suggestie altijd in overweging nemen.
Iemand nog een andere tip?
Hallo Jasper wat is je budget en hoelang wil je blijven
Dag Keeska, ik zit te denken aan ca € 75,= per nacht voor 3 personen, daardoor zal het gaan om 2 kamers. Waarschijnlijk gaat het om 3 nachten.
Omdat we met 3 volwassenen zijn kan een appartement met 2 slaapgelegenheden ook geschikt zijn.
Hallo Jasper
Hallo Jasper
Je bedoelt 75 euro voor 3 personen???
Ik denk dat je dan buiten Nairobi moet gaan denken en niet in de buurt van de ambasade. De omgeving van de ambassade is aan de dure kant.
Om ven wat duidelijkheid the scheppen de prijs van hotels en appartements in Nairobi is hoog.
De redden hiervoor is namelijk dat in Nairobi de meeste groote organisaties hub hoofdkwartier voor oost en Centraal Kenya hebben. Daar deze international organisaties over een ruim budget beschikken en er een te kort aan hotel accomodatie is zijn de prijzen in Nairobi aan de hoge kant net als in Den Haag of Brussel om een vergelijking te geven.
Mijn advisies aan jullie met dit budget en wat je wil moet je aan de suburbs denken, om een indruk te krijgen van de prijzen google op hotels Kenya daar zijn diverse aanbieders en voor de omgeving van de ambassade google op hotels Nairobi Westlands
Succes
Bedankt Keeska