Naar de Toscane met een kleintje

Wij willen volgend jaar naar Italie, we gaan voor het eerst en ook nog met dan ons zoontje van 3 jaar,waarschijnlijk word het de Toscane.
Wie weet waar je leuk kan vertoeven, we willen wat zien maar ook ontspannen.
Ons lijkt een huisje of een staancaravan wel wat zodat onze kleine met andere kindjes kan spelen,dit doen we dan ook voor het eerst.
Graag zou ik wat tips willen, wie kan me daar bij helpen.
B.V.b Bettine:)

Hallo Bettine,

Voor jong en oud is in het hart van Toscana én tegelijkertijd aan de Toscaanse kust…Camping Le Capanne bij Grosseta/Livorno misschien een goede en interessante mogelijkheid voor U.

Ze verhuren bungalows, appartementen en stacaravans,

Je kunt naar het zee-strand, maar ze hebben ook een eigen “zwem-paradijs” aan zwembaden, een deel daarvan ook voor jonge kinderen heel geschikt.

Maar wat is er nou leuker dan tijdens een Nederlandse winter wat leuke foto’s te bekijken en een reis voor te bereiden naar de zon?

Dus klik op “Nederlands” na op onderstaande link te hebben geklikt…!!

Daar vindt U veel mooie foto’s en info over Le Capanne’s bungalows, maxicaravans,appartementen, camping, zwembad, faciliteiten, hoe die camping te bereiken, prijzen, reserveren, plattegronden, weerberichten, info over stadjes in de omgeving (ik zou zeker dagtochtjes maken naar bergstadjes als Pienza, Pisa, Montepulciano (de parel van de Renaissance) en/of Siena)

Dus klik de komende wintermaanden regelmatig op “Nederlands” op de openingspagina van:

http://www.campinglecapanne.it/

Veel reisvoorbereidings-plezier(dat is al de halve vakantie)

Distinti Saluti
Arturo
P.S.
1.Wil je bijdragen zien van leden hier over die camping, klik dan rechtsboven op de begingpagina van het Italie-forum op “zoeken in dit forum” en vul vervolgens ‘Le Capanne’ in en klik dan op ‘Ga’
2. Verschillende keren daar geweest en nooit last van muggen.

Bettine,
Als je op het italieforum (italieforum.nl) zoekt op de camingnaam, vind je een aantal recente, maar heel tegenstrijdige ervaringen, van heel slecht tot uitmuntend. Interessant om te lezen en zelf te beslissen.