Ik woon in Andalusia en ik heb begrepen dat de Costa de la Luz (waar ik in de buurt woon), verschillende mooie naaktstranden zou hebben. Is er misschien iemand die hier al ervaring heeft en die me tips kan geven welke stranden aan te raden zijn?
Wat heb jij geluk daar te wonen zeg Carolina. Lekker (altijd) veel zon !
Ik was zelf nog niet in Andalusia, maar het staat wel erg hoog op het verlanglijstje.
Vraagje: hoe is de temperatuur daar in december ? Nog voldoende zon en warm om daar lekker bloot op het strand te liggen ?
Dank je voor je reactie. Dat wist ik niet. Maar ik heb gehoord dat er een of twee echt super mooi zouden moeten zijn. Ik kan me alleen de namen niet meer herinneren. Weet jij dat misschien? Ben je hier vaker geweest?
Hoi Spanie42 (heb je ook een naam? Of maak je die liever niet bekend?),
December is niet warm genoeg om aan het strand te liggen. Over het algemeen zou het dan nog 15 tot 20 graden moeten zijn, maar afgelopen jaar was de winter over heel Europa strenger, dus ook hier. We hadden vele dagen van maar 5 graden en dat is heel koud voor hier!
En ach, of ik geluk heb hier te wonen? Ik heb er zelf voor gezorgd!
Je moet je hart volgen, nietwaar?
Hallo Carolina,
Het gemakkelijkste is om een gedetailleerde kaart van de zuidkust te kopen.
Daarop zie je dan de (eindeloze) stranden aangegeven. Ik heb er verschillende bezocht, tussen Cadiz en, in westelijke richting, de grens met Portugal. Namen weet ik niet meer maar dat is ook niet nodig. Overal zeer rustig buiten het hoogseizoen. Zelf ben ik nu 7 keer in de Oost-Algarve (Portugal) geweest, waar ook mooie (naakt)stranden zijn.
Bedankt voor de tips :biggrin: Wij willen eind september /begin okober die kanten uit en zijn op zoek naar een hotel met een naaktstrand in de buurt .
Is het dan nog warm genoeg daar ?