Namaste
Ik zoek reisgenoten, die ervaring hebben met trekkings in Nepal. Liefst 40+ of 50+, die een uitdaging niet uit de weg gaan, een stevig gevoel voor humor hebben en hart hebben voor natuur, geologie, cultuur etc.
Voor volgend jaar september wil ik met een kleine groep naar Mustang (Nepal) met als hoogtepunt de beklimming van de Saribung (6328m.)
Ik zal eerlijk zijn en bekennen dat ik een klimmaatje nodig heb. Van ons gezelschap ben ik de enige, die de berg op wil. De rest wil alleen de trekking doen. Deze komt weliswaar over de Saribung pas en de berg is maar 300m. hoger, maar toch voelen ze er niet voor.
De Nepalese regering geeft geen permits af voor 1 persoons beklimmingen, hoewel er natuurlijk een klimgids meegaat en ik dus nooit echt alleen zou zijn. Dus… wie wil helpen?
Alle zaken in Nepal worden geregeld door een mij zeer wel bekende sherpa gids. Er zit geen Nederlandse organisatie tussen, wat scheelt in prijs. Bovendien zijn de verdiensten op deze manier wel helemaal voor de Nepali.
De hele reis zal 30 dagen in beslag nemen. Drie van ons willen na afloop nog wat langer blijven.
Voor meer info, stuur mij een mailtje.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Terry