Weet iemand een appartement te huur ( t.t.z. 2 aparte appartementjes)
die een vriend en ik kunnen huren in oktober / november 2011
gedurende 1 à 2 weken in Mtwapa ?
Deze appartementen moeten enkel 1 slaapkamer, badkamer en keukentje hebben en liefst niet duurder dan 2500 max 3000 shilling per dag.
Ik ken deze site, doch de enige die mij geantwoord heeft is een zekere Kruss Real Estate die mij iets aanbiedt.
De anderen antwoorden niet.
Ik vermoed ofwel zijn ze duurder ofwel werkt hun mailadres niet.
Moest je iets interessants weten, altijd welkom met je informatie.
Met vriendelijke groet
Dirk
Vanavond bij een gloedje nieuw restaurant gegeten … echt een aanrader. Het heet Mangroove en het is ook een guest house met 8 nette ruime kamers, flink formaat bedden, tv, kledingkast, douche en toilet appart …
Prijs, schrik niet, 1200 shilling voor 1 persoon (10 euro) … 1500 shilling voor een dubbele kamer … email: info@mangroove.co.ke
bellen: +254739899796
ik ben daar 3 weken geweest en vond het een prima adres, lekker gegeten (niet heel uitgebreide kaart maar genoeg) en dat was echt goedkoop.
Ontbijt inbegrepen en een 2-persoonskamer was 18 of 20 euro. Dat weet ik niet zeker meer!
In de tuin een TV scherm waar ook mensen van buitenaf konden komen kijken.
Ik vond het een adresje om zeker nog eens terug te gaan!
Schone kamer, fijne bedden en weinig lawaai van buiten.
Dirk, als je met je gezicht naar Posta staat kijk rechts, ga dat kleine straatje in van 2 meter breed, dan is het 2-300 meter (rechts aanhouden) aan de rechter kant (gewoon rechtdoor dus) … Als je een taxi neemt, noem HOTEL COSTA … dat is het naastgelegen pension, iedereen kent dat hotel …