hallo, op mijn eticket staat achter mijn naam mr ipv mrs, mijn reisagent en iberia zeg dat dit geen probleem is, in de boeking staat een opmerking dat mr moet zijn mrs en dat dit geen problemen geeft bij het inchecken, wijzigen van eticket kost € 80,00 mijn vraag is moet ik de eticket wijzigen of hebben mijn reisagent en iberia gelijk en geeft het geen problemen bij het inchecken, alvast bedankt voor jullie antwoord. >>>
Onlangs ben ik naar China geweest. Op mijn eticket stond ook mr ipv mrs.
Of dit nou een foutje is geweest van de reisorganisatie of dat mijn achternaam gewoon te lang is om er nog eens 3 tekens achter te kunnen zetten…geen idee!
Maar ik heb totaal geen problemen bij heen- of terugreis gehad, dus ik zou me er geen zorgen over maken als ik jou was ![]()
Geniet van de reis, veel plezier
Welnee ,als ze wat zeggen dan doe je heel naief ,of je het nog niet gezien hebt.
Sommigen kunnen doordrammen =als het niet druk is!!- neem een valse snor mee voor het geval dat en anders bel je mij maar. Voor 80 euro kom je in Europa en Azie een eind weg.
Suc6 en veel plezier
Er zijn maatschappijen die hier wel moeilijk over doen en waar het echt aangepast moet worden, maar ik kan me van Iberia herinneren dat een opmerking voor check-in in de reservering nooit een probleem gaf bij een verkeerd geslacht op het ticket.
Als Iberia aangeeft dat het geen probleem is dan kun je er gewoon op gaan reizen. Je zou eventueel iets zwart op wit kunnen vragen aan Iberia of je reisagent.