Mountainbiken in Marokko in 10 dagen in oktober of november of begin december 2011

Hallo!

Ik ben Tine Vyt en leef gedeeltelijk in Marokko en België.
Sinds kort heb ik een route uitgestippeld in Marokko om met mountainbike te doen. Het neemt iets van 6 tot 10 dagen in beslag.
Ik vroeg me af of iemand interesse heeft in een avontuurlijke trip door het Atlasgebergte en een stuk in de woestijn.

Ik ben 22 jaar, redelijk sportief, maar niet overdreven natuurlijk.

Deze trip zou ik graag begin oktober, half november of begin december willen doen.
Ik heb een route uitgestippeld ( vertrekkende van Marrakech of Ouarzazate) en een mountainbike kunt u zelf meenemen of hier huren per dag of per week.

Als er iemand interesse heeft, stuur me gerust een mail naar [EMAIL=“tinevyt@hotmail.com”]tinevyt@hotmail.com

Hoi Tine,

Al iemand gevonden om je avontuurlijke trip mee te gaan doen?
Het klinkt erg leuk. Zelf heb ik nooit zo’n soort trip gedaan, met de fiets een x aantal dagen erop uit trekken. Heb jij dit al eerder gedaan?

Ik ben zelf ook redelijk sportief en aangezien ik dit jr nog helemaal niet op vakante ben geweest lijkt me dit best leuk!
Wat ik me afvroeg: wat zijn de kosten van deze reis? Hoe ga je die kant op en wat zijn de verblijfkosten daar? Waar blijf je overnachten ed.?
Ik heb niet zo’n hoog budget helaas… :S

Hoop een reactie van je te krijgen.
Owja ik ben 28, iets ouder, maar dat lijkt me geen probleem.

En hoe komt het zo dat je gedeeltelijk in Belgie en Marokko woont? :slight_smile: haha beetje nieuwsgierig!

Groetjes Sandra