Mooiste boulevard

Hoi ik wil graag weten waar is de mooiste boulevard wat betreft shoppen , restaurantjes en strand .
Wij zijn zelf in Playa de las Americas geweest op tenerife en die heeft een geweldige boulevard je loopt zo naar Puerto Santiago over de boulevard met aan je ene kant het strand en de andere kant de winkeltjes.
Waar vind je in spanje nog meer van deze boulevards.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.:dag:

Hey Silvia,

Op zoek naar mooie boulevards he?! Ik zit net in Barcelona voor een periode van 5 maanden, als je een mooie boulevard in Spanje zoekt kan ik je zeker de Passeig de Gracia aanraden. Deze zit in Barcelona dus, erg veel mooie grote winkels over een lengte van 3 kilometer. Zoek maar is op met google. Als je hier komt om deze geweldige boulevard te checken moet je natuurlijk ook een mooie accomodatie hebben om de nacht door te brengen. Kan je dan zeker Apartime aanraden, erg mooie appartementjes in het centrum van de stad voor betaalbare prijzen! Hoop dat ik je een beetje heb geholpen!

Groetjes,

Thomas

Hoi,

Tja voor mij is de mooiste boulevard van playa de palma die loopt van c’an pastilla tot el arenal en met een mooi fijnzandstrand en met de nodige winkeltjes,cafe’s,restaurants,enz
Veel mensen van mallorca komen naar deze boulevard om deze eens op en af te wandelen en te genieten!

mvg alex