Mooie vakantiewoning(2 appartementen)nabij Amsterdam en Schiphol!!

Bij APPARTEMENTEN & SCHIPHOL PARKING “De Buitenrand” doen ze er alles aan om uw verblijf tot een feest te maken! Als u komt aangereden, zult u zich afvragen “rijden we wel goed?”. U rijdt een dijkje op waar tevens een ‘‘kofferhuisje’’ staat; dit is een kunstobject van de kunstenares die vlakbij woont. Naast het weggetje dat naar de accommodatie leidt (2 appartementen waar we heerlijk hebben geslapen op de boxspring bedden!), slingert een watertje en op de achtergrond ziet u de vakantiewoning opdoemen. U rijdt midden tussen de weilanden door en ziet schapen en bizons in de weide lopen, met ook een heus bizonkalfje! Dit doet al meteen adembenemend aan. Een prachtig plaatje… Tevens heeft u vanuit de appartementen uitzicht op het riviertje ‘‘De Amstel’’!
En voor de gastvrouw was niets te gek; ze was bijzonder vriendelijk en gastvrij! en ook redelijke prijs: vanaf 65 euro per appartement per nacht!
Zeker een aanrader! Er kan ook geparkeerd worden, incl. gratis shuttle service naar/van Schiphol >>> en evt. overnachting!:slapen: Wij gaan er volgende keer zeker weer heen! adres is: Banken 1, 1424 PS De Kwakel, email bedandbreakfastdekwakel@hotmail.com,
tel. 0643719630

Dit is geweldig om te weten over de appartementen daar. Het zal helpen me veel in de toekomst wanneer ik zal de bestemming voor vakanties te kiezen. Ik ben blij dat ik bezocht hier. Ik zal zeker uitkijken naar het.

Eens kijken naar vakantie huis costa brava | goedkoop vakantiehuis spanje .